Roliga mail

Idag är det en sådan där dag då det poppar upp en del oväntade och roliga mail. Ibland behöver man få sig ett litet skratt. Fick ett roligt mail från skolans tidning som vill göra en artikel om vår simuleringstävling och hela Capstonegrejen, det jag deltar i för min Strategic marketing class. Bjöd in tjejen till vårt decisionmöte imorgon då min grupp ska lägga in våra beslut för omgång 4. Har inte frågat hur hon fick reda på tävlingen och att jag deltar i den, men lägger jag ihop 1 och 1 så måste det vara från Twitter där jag skrivit små inlägg om tävlingen.

Sedan fick jag ett lite roligt mail från en person som undrade om jag hette Garp i efternamn eftersom jag alltid skriver under med Garpen. Haha, hur ofta sker det liksom, lite roligt faktiskt. Fick berätta att mina kära vänner kallat mig det i ca 10 år och bakgrunden till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0