One down, two to go

Då var tentan i business law genomförd, avklarad och bortglömd...ja det är så det fungerar i mitt huvud för att orka med veckan. Men jag måste säga att det kändes bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Det enda jag stör med på är att det var på engelska, kanske låter lite konstigt eftersom jag bor i Australien men med tanke på alla konstiga ord de slänger in i tentorna skulle jag säkert göra bättre i från mig om någon hade kört en muntligt svensk tenta med samma frågor. Men vi får väl se hur det går, det är ju trots allt bara 30 % av betyget =)

För er som tror att stressen är över kan jag ju berätta att det är dags att plocka ihop böckerna och dra med mig datorn till skolan för plugg inför morgondagens 2 tentor...halleluja, dags att ta tag i sig själv igen.

Sova kan man göra i graven...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0