Movie World fick mig på ända

Min helg har verkligen varit kanon, så rolig att jag nu sitter här med en hes röst. Började lördagen med ett träningsmarathon, körde ett spinning pass, ett löppass följt av en klass med body jam. Så roligt att få dansa loss och bara släppa fri kroppen.

Efter en snabb visit till Robina Town Center kom Matt och hämtade upp Basia, Sunni och mig och vi åkte till Movie World. Dagen till ära var det Halloweentema och det var riktigt mörkt vart man än gick och rökmaskinerna gick på full fart. Det sprang även runt en massa vidriga människor som kunde hoppa fram från ingenstans. Vi hann med att åka en massa olika attraktioner och nästan alla var i mörker, det var sjukt skoj även om jag skrek större delen av tiden.

De som känner mig vet att jag inte är något stort fan av att gå i en massa spökhus och typ få hjärtattack. Igår gick vi igenom fyra olika ställen som alla var inspirerade av en skräckfilmer. Man skulle självklart gå i led och hålla varandra på axlarna. Jag höll på att strypa personen framför mig och jag skrek som en liten bebis, det var helt galet. Vid ett tillfälle blev jag så rädd att jag ramlade på ändan, visste inte om jag skulle skratta eller gråta =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0