Motivationshöjare

Öppnade skolmailen och såg att jag fått ett mail från min lärare i Strategic Marketing. Öppnade mailet och insåg att det bara var skickat till min grupp i simuleringstävlingen. Det var inte speciellt många rader men innehållet var desto roligare. Vi fick en massa beröm för att vi gjort så bra resultat så här långt i tävlingen, vi ligger på 97% utav 100% och han skrev även att vi tagit en plats på topplistan över lag i hela världen. Ja, tydligen finns det en sådan lista också..haha, tävlingsmänniskan i mig vaknade genast till liv.

Snacka om den perfekta motivationshöjaren, nu har vi satt Bond university på kartan och ska se till att tillhöra toppen hela vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0