Intervju med journaliststudent

Idag har hela dagen handlat om strategic marketing. Först hade vi ett case att diskutera i klassen som tog ca 2 timmar, sedan hade min grupp decision time för omgång 4 i Capstonetävlingen. Mellan våra beslut hann jag även med en intervju med en av journaliststudenterna på skolan som ville skriva en artikel om Capstone, vår kurs, vårt lag mm. Precis som jag trodde hade hon snappat upp allt via Twitter där jag hade skrivit några rader. Intervjun gick bra och efteråt var det dags för ytterligare 1½ h med beslut.

Min hjärna går på högvarv just nu och inte underlättar det att jag nästa vecka har alla mina midterms...time to study...BIG TIME!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0