Första tentan runt hörnet

Sitter just nu på mitt rum och svettas som en gris, inte för att det snart är dags för att skriva första tentan för veckan...nej, luftfuktigheten idag är inte att leka med. Blir till att hoppa in i duschen innan det är dags att ta sig till sporthallen där tentan ska skrivas.

Dagens tenta: Business law
Utrustning: bläckpenna, id-kort, vattenflska utan etikett och en ordbok

Försöker få in lite "sista minuten"-kunskap i huvudet precis så här innan, vet inte hur mycket som egentligen fastnar men mentalt känns det lite bättre iaf så jag kör på det =)

Har verkligen ingen aning hur det kommer att gå men en sak vet jag, min ordbok kommer få jobba hårt idag.

Dags att kolla lite case en sista gång...wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0