Filosofi är inte min grej

Sitter just nu i skolan bibliotek och ska påbörja min uppsats i Culture and ethical values. Ämnet är en core-kurs, dvs. en klass alla måste ta. Jag insåg redan första lektionen att det här ämnet inte var min grej, jag var mer förvirrad efter lektionen än när jag kom dit. Jag klarar inte av det faktum att inget svar är rätt utan att du mest kan flumma runt. Samtidigt ställer jag mig frågan; vem f/% bryr sig om vad en gubbe sa miljoner år sedan?

Ja, ni märker ju hur exalterad jag är över det här ämnet...antar att det bara är att bita ihop och skriva mina 750-1000 ord. Buhu!


Ps. Det värsta är att jag måste betala för det här skitämnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0