Cykelturen blev en blöt resa

Imorse satte jag mig på cykeln och hade one mission, skulle kolla upp en adress jag ska besöka imorgon. Hade nästan kolla på var gatan låg men valde ändå att kolla upp adressen. Efter halva vägen började det regna IGEN, behöver jag säga mer? Lite regn blev ösregn och ca 30 minuter senare när jag var hemma såg jag ut som en blöt hund. Det var bara att strippa utanför dörren och börja vrida ur allt vatten. En sak är säker, jag är TRÖTT på att vara blöt hela tiden. Var man än gått eller gjort under de senaste veckorna har resulterat i en sak, du blir genomblöt oavsett om du har paraply eller inte.

Solen beräknas vara tillbaka på tisdag...innan dess kommer nog skolans fontän/sjö ha svämmat över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0