Week of hell närmar sig

Förra terminen hade jag en vecka som jag kallade week of hell pga. alla presentationer och arbeten som skulle in den veckan. Week of hell finns även denna termin och jag har en vecka kvar att hinna påbörja en del saker innan det är dags, följande saker står på schemat under week of hell:

Måndag:
Lång upppsats i Culture and ethical values

Tisdag:
Simulation review & rapport
presentation Human Resource för klassen samt företaget
presentation för Capstone i Strategic Marketing

Onsdag:
Capstone exam + 8 veckors journal

Torsdag:
Business law uppgifter

Fredag:
Ledig...so far!


Kommentarer
Postat av: Örjan

Hej Garpen



Vad paff jag vart sökte info om landet långt bort och hitta dig, roligt att få läsa lite om dig å ditt liv numera hoppas att du har det bra sköt om dig Mvh Coach ÖL

2010-11-23 @ 15:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0