Vad är oddsen?

Igår satt jag och Mesha och väntade på att Shelley skulle komma med en shuttle bus från flygplatsen. Plötsligt hörde vi en bil komma och jag kollade ut och såg att en shuttle bus stod utanför dörren. Jag och Mesha flög ut genom ytterdörren och sprang fram till bilen. Chauffören kom ut och följande diskussion startade:

C (chauffören): jag är här för att hämta ett par skor

Jag: What? Roligt skämt! Släpp ut Shelley nu.

C: vad pratar du om?

Jag: Men lägg ner, släpp ut Shelley, vi vet att hon sitter i bilen.

C: är inte det här 5 Valencia Blvd? Jag är här för att hämta ett par skor

Jag: jo, men var är Shelley? Vilka skor snackar du om?

C: Sams, de ska vara i en påse

Jag: va? Han är inte hemma och jag har ingen aning vilka skor du snackar om.

En 100-meter sprint senare fick chauffören med sig ett par skor och var nöjd, men vi satt fortfarande och väntade på Shelley...

Vad är oddsen att en shuttle bus dyker upp utanför dörren precis när man sitter och väntar på en vän...helt galet!


Kommentarer
Postat av: Michael

Ha ha! Roligt!!

2010-11-16 @ 11:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0