Skor i stora lass

Hemma i Sverige har jag skor, massor av skor och jag älskar verkligen mina skor. När jag flyttade hit till Australien tog jag med mig ca 5 par skor som jag har använt flitigt. Det är rätt intressant att se och uppleva hur man plötsligt kan förändra sitt behov av skor. Men jag antar att mycket handlar om väder och vind. Under den senaste tiden har jag mestadels gått runt i flippflopp, det är bekvämt och ger en frihetskänsla. När mamma här om dagen frågade mig vilka skor hon skulle ta med sig över jul blev jag nästan tyst. För sanningen är att jag inte behöver fler skor här borta, vem hade trott att jag skulle säga en sådan sak 7 månader sedan *ler*.

Materialist, ja visst!

Bara en bråkdel av alla skor där hemma

Kommentarer
Postat av: SS

Haha... roligt vännen!! Det trodde du aldrig när du stod dagen före avfärd och hade stora problem vilka skor du skulle packa ner!!! Bamsekram

2010-11-26 @ 15:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0