Otur

eller ren klantighet?

Har spenderat dagen på jobbet och idag satt jag och organiserade servern och arkiverade en massa saker. Det börjar bli lite ordning och reda nu och det gillar jag. Jag vet inte hur många papper jag scannade under dagen och mappar jag sorterade och bytte namn på, som sagt, det börjar bli lite ordning och reda.

När jag kom hem började allt hända, det började med att jag klämde fingret i kökslådan, sedan 10 minuter senare slog jag stortån i kanten in till duschen och slutligen skulle jag skala ett par morötter och "skalade" fingret. Allt inom loppet av 30 minuter, jag vet inte om man ska kallad det otur eller ren klantighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0