Helg

Då var det helg och min är fullbokad så jag ska passa på att ta det lite lugnt ikväll. Imorgon bitti har jag en skypedejt inplanerad så väckarklockan ska ställas på 07.00. Sedan är det i vanlig ordning gymmet som gäller, ska möta upp Sunni och Basia och träna i ett par timmar. Sedan har jag lite fix och trix att sköta innan vi tjejer ev ska bowla och gå på bio. Vi får väl se hur det går med planerna men kvällen är iaf bokad för some fun!

På söndag kommer Mesha hit, min kompis från USA. Vi jobbade tillsammans i USA under 2004 och jag har inte sett henne sedan dess. Det ska bli grymt skoj att se henne och få höra allt som hänt sedan 2004. Nästa helg kommer Shelley från Nya Zeeland och då blir det mini reunion a lá Camp Shady Brook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0