Gamla minnen och en massa skratt

Jag har ju Mesha på besök och vi har snackat gamla minnen, skrattat och klurat på en del saker som hände sommaren 2004. Vi kommer grilla Shelley på information när hon kommer på lördag, hon måste hjälpa oss svara på en del av våra frågor. Det är riktigt skoj att höra vilka Mesha fortfarande har kontakt med och saker som hänt som man inte kan läsa sig till på Facebook.

Igår visade jag även filmen från när jag blev hypnotiserad i maj, vilket ledde till ännu mer skratt. Trots att jag sett filmen ett antal gånger skäms jag fortfarande över vissa saker...

Jag hoppas vädret blir bra till helgen så jag kan visa tjejerna några smultronställen och vi kan vara utomhus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0