En perfekt sommardag

Igår var det en perfekt sommardag, sol och klarblå himmel. Efter det traditionella lördagspasset på gymmet satte jag mig på cykeln och tog mig via Burleigh Heads till Palm beach och passade på att sola och bada. Igår slog det mig återigen hur himla bra jag har det här. Jag må klaga på hur mycket jag har att göra osv men när det kommer till att bara leva livet och njuta av allt runt omkring, kan jag inget annat säga än att jag har det riktigt bra.


Väl hemma fick jag prata med mina vänner hemma i Sverige, hade två stycket skypedejter inbokade. Det är så roligt att man plockar upp snacket som om man aldrig varit borta från varandra, riktig vänskap!

På kvällen var det tänkt att vi skulle ha åkt till Brisbane, vi var halvvägs till tåget då en av våra vänner ringde och berättade att sista tåget redan åkt. Med facit i hand kanske det var lite bra för annars hade vi kommit hem 10 på morgonen pga. usel  transportmöjligheter, inte direkt som hemma med nattbussar mm. Med tanke på att jag idag har en massa möten inbokade mm känns det rätt bra att jag var hemma vid 4-tiden och inte klockan 10.

Dags att gräva ner huvudet i min Culture and ethical value uppsats, fortfarande inte klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0