Bilder från helgen

Den här helgen tog jag paus från allt, har umgåtts med tjejerna och inte rört mina skolböcker även fast jag borde ha gjort det. Vi har haft ett par riktigt skojiga dagar med shopping, beachpromenad, luncher, middagar och en hel del drickande och en massa snack.

Ett par bilder från helgen:


I Surfers Paradise och strosade runt


Sprang in i ett gäng skolpojkar som precis vinkat hejdå till dina föräldrar för en lång runda på sina cyklar


På stranden var det full fart med förberedelsena inför alla high school stundenter som skulle anlända dagen efter, till och med TV var där och rekade inför festligheterna


Fick äntligen se funballz in action


Blev en del shopping för vissa av oss


Coolaste skyltdockorna hittills


Lite svårt för er att se men det här huset ligger ett par hundra meter ifrån mitt hus. Ägarna kör verkligen all in vad gäller julgransbelysning. Det är fejk snö, tomtar, belysning, granar, palmer, Jesus barn...you name it, allt finns på deras framsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0