Behov av sömn

åhhh helvetesveckan börjar lida mot sitt slut...TACK!
Sitter just nu i skolan och försöker hålla ögonen öppna samtidigt som jag skriver på min learning journal som ska in imorgon. Jag hade ju inte speciellt långt kvar av uppgiften innan datorn ramla i golvet och dog, så nu försöker jag bara komma ihåg allt igen. Snacka om bortkastade timmar...

Idag hade jag mina två presentationer, var helt färdig när jag var klar, all energi rann ur mig. Den här veckan har varit riktigt tuff och det är bara tisdag. Jag har sovit 8h på två dygn och vill inget annat än att sova men när jag blir klar med min journal är det dags att plugga inför morgondagens tenta.

Vem sa att det var lätt att plugga?

Ps Förhoppningsvis blir det lite roligare inlägg mot slutet av veckan när jag har fått sova och blivit människa igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0