8 veckors Journal

Just nu redigerar jag en massa, igår hade min Human resource-grupp 3 timmars redigering inför inlämningen idag och nu sitter jag här igen och redigerar min 8 veckors journal för Strategic Marketing. Det känns som om det aldrig tar slut, är nu uppe i 27 sidor och har då två veckors info att lägga till. Måste erkänna att det känns som fruktansvärt mycket jobb för bara 5% av betyget. Men förhoppningsvis kommer journalen att hjälpa mig under simulationstentan nästan vecka. Sedan hjälper det ju inte att jag är en perfektionist när det kommer till rubriker, avstånd, layout mm.


Lite goda nyheter fick jag idag iaf...HD i vår simulation, vet inte än om vi knep första eller andraplatsen, men just nu känns det inte som att det spelar någon roll...är så glad att allt är över! Vi började grymt under de fem första veckorna sedan gjorde vi ett stort misstag som ledde till ett par kämpiga veckor (men bra för utvecklingen och tankeverksamheten). Vi lyckades dock rädda upp situationen och avsluta med bravur. Det blir nog en intressant genomgång under morgondagens lektion.

Tillbaka till delete-knappen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0