3 veckor kvar

Skolveckan är nästan över, morgondagen bjuder på 3 lektion och ett möte med min HR-lärare. Jag har ungefär tre tuffa veckor kvar av terminen innan pluggandet inför mina finals börjar. På dessa tre veckor har jag följande att klara av utöver de vanliga lektionerna:

HR:
- Del 2 och 3 av konsultrapporten för vårt företag
- Presentation av rapporten för klassen samt företaget

CEVs:
- uppsats

Strategic Marketing:
- sista två besluten i Capstonetävlingen
- presentation av vår strategy och resultat av tävlingen
- 8-veckors dagbok med en massa statistik, analysering, info, slutsater och lärdomar
- Capstone tenta
- arbete/rapport för Capstone

Just nu har jag besök men efter helgen blir det till att ta tag i allt igen och verkligen börja beta av alla saker på min lista. Jag ska vara helt ärlig, jag längtar verkligen efter ett välförtjänt uppehåll!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vilken mysig blogg du har! :D



Själv flyttar jag ner til Sydney i januari och ska börja plugga, har du några supertips eller är det bara att ta det som det kommer? :)



HA det gött

2010-11-10 @ 18:55:07
URL: http://16000kilometers.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0