Träningsvärk

I fredags var jag på skolans gym och gjorde ett rätt intensivt träningspass med både kondition och styrka. I morse när jag vaknade hade jag sjuk träningsvärk men det stoppade inte mig från att göra ett nytt jobbigt pass. Gymmet är riktigt bra men vi idrottsnördar har tillgång till:

idrottshall - behöver bara låna en boll och sedan kan man spela basket, badminton, fotboll mm.

pool - en pool med olympiska mått samt en avslappningsdel. Vill man inte simma kan man sitta på solstolarna och kolla in simkillarna...och deras kroppar ;)

Tennisbanor - gillar man tennis kan man spela när man vill.

Beachplan - för beachvolleyboll, kommer garanterat joina någon mindre seriös grupp.

Gym - en massa olika maskiner samt fria vikter, kanon!

Lokal för gruppklasser
- spinning, boxning mm. finns att köra om man tycker det är roligt.

Det känns riktigt skoj att det finns så bra möjligheter att göra precis vad man vill träningsmässigt. Idag lånade jag en basketboll och sprang runt som en litet barn och sköt, alldeles underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0