Träning, plugg & filmtime

Hann med en vända till gymmet innan jag drog till skolan för plugg. Passade på att springa milen på löpbandet och köra lite styrka. Jag måste säga att det är skönt att träna utan att ha en massa krav på sig, jag gör det jag vill och känner för. Efter år med försäsongsträning där alla pass oftast varit genomtänkta och du måste prestera, känns det nu skönt att träna när jag vill och hur jag vill.
Jag pluggar bättre när jag är trött i kroppen så ett besök på gymmet var perfekt.

Jag var förvånad över hur många studenter som var i bibblan när jag kom dit, det är ju trots allt lördag. Men jag antar att det är fler än jag som passar på att ta i kapp lite och förbereda sig inför veckan som kommer.

Nu blir det film x 2!

Lånade i vanlig ordning filmer från bibblan, lika bra att utnyttja de förmåner man har som student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0