Svettigt värre

Vaknade vid 07.00 imorse för att ta mig till bollhallen för uttagning nummer 2 för skollaget i Netball. Vi var nästan lika många som sist, vilket var skoj men det syntes att folk var trötta. Vi körde återigen en massa springövningar med snabbt fotarbete. Jag måste säga att Netball ger en fruktansvärt bra workout eftersom du använder hela kroppen och det var länge sedan jag var så slut i kroppen som efter våra träningar. Fick spelade goalkeeper idag och skulle skydda vår korg och det gick faktiskt bättre än sist, även om jag inte direkt har koll på reglerna men alla är så snälla och hjälpsamma. När det kommer till alla engelska Netballtermer är jag totalt borta, kör på ren känsla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0