Spöregn & plugg

Det har regnat hela natten och det regnar fortfarande. Jag har aldrig sett så mycket vatten på vägen utanför som idag, helt sjukt. Regnet har satt lite stopp för min planering, sitter och äter frukost nu istället för att träna. Min tvättdag ställer jag nog in känns inte som att kläderna kommer bli torra en dag som denna. Men träning blir det så snart regnet lagt sig lite.

Efter träningen blir det plugg, måste försöka ta igen lite, ligger egentligen inte efter det är nog bara känslan av att inte fatta allt till 100 % som gör att jag måste plugga lite extra. Bra sätt att ha koll på om jag behöver besöka någon av lärarna under veckan för mer hjälp.


Ska plugga i skolan, hemma gör jag allt annat än det jag ska. Känner ni igen er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0