Den försvunna tjejen

Vaknade vid 02.45 i natt av att ytterdörren öppnades. Tro det eller ej men tjejen från Singapore gjorde entre. Tillsammans med minst en snubbe lämnade hon sina saker i sitt rum och gick sedan ner i köket och förde ett jävla liv. Observera att detta var mitt i natten. Plötsligt blev det tyst och det visade sig att dem drog.
Inte nog med det, efter ca 30 minuter gick billarmet på en bil nere på gatan. I hela 10 minuter stod den och tjöt innan det slutade. Jag var något frustrerad tills jag lyckades somnade om.

Trots att tjejen kommit tillbaka har jag fortfarande inte sett skymten av henne, vet inte ens hur hon ser ut. Dessutom har vår skohylla försvunnit, haha...vem var det som sa att förändring är bra? ;)

Ps. Imorgon ska jag se till att träffa henne om jag så ska behöva jaga henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0