Sämre än SL

Idag har kollektivtrafiken (läs: bussarna) varit katastrof och sämre än SL. Jag satt och väntade på bussen i ca 1½, till slut lyckades jag ta en annan buss. Det positiva i allt är att jag nu har vetskap om två st bussar som jag kan ta hem från Robina Town Center.

Det är lite thaifeeling över att åka buss i Australien. Ingen brådska att gå på eller av däremot kör chaufförerna rätt fort, men de har och andra sidan inte de lättaste vägarna att köra på. Exempelvis är rondellerna mindre här än hemma, vilket gör att bussarna får ta en väldigt snabb sväng och det känns ibland som att åka karusell på tivoli.

Kommentarer
Postat av: SS

Kollektivtrafiken är inte den bästa.. ha ha!!!

2010-05-06 @ 16:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0