Saknar golfen

Förra våren började jag spela golf och jag var fast ganska snabbt. Jag spelade mina kort rätt och blev omtalad på klubben redan efter min första runda. Jag hade tydligen ingen respekt alls för hålen på banan, gjorde en birdie på banans svåraste hål som nybörjare, fanns en del herrar som frågade både två och tre gånger om jag verkligen gjorde en birdie..haha


I år blir det ingen golf för mig och jag kommer verkligen att sakna det och även Leniz och mitt eget golfspråk ute på banan. Ska nog undersöka om jag kan spela lite på golfbanan här i närheten. Jag vet att det finns en golfbana för jag såg skylten när jag gick vilse första veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0