Public Speaking

Första lektionen av Public Speaking är över och det började i en rasande fart. Vi hann med ter tal var innan lektionen var över. Min grupp består av ca 12 personer från bland annat Polen, Ryssland, Saudi Arabien, Sydafrika och Australien. Det är rätt skönt att vi bara är ca 12 i min grupp, man lär känna varandra och de som känner sig livrädda (ja, det finns faktiskt dem) får det lite lättare. Under de närmaste veckorna ska vi hålla en massa tal i olika former, nu gäller det bara att komma på bra ämnen till varje gång.



Lektionen var verkligen superskoj, men när läraren tog fram en stol och lite andra material började jag verkligen undrar om jag kommit rätt. Tanken var att man skulle banka stolen med hjälp av de färgade "rören" medan man pratade. Vissa bankade på en massa medan vissa mest var glada över att hålla i något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0