Poolhäng blev en tripp till beachen

Idag hade jag tänkt att ta första doppet i poolen i området och packade ihop en liten väska med korsord, bok, mp3 spelare och handduk. Väl framme vid poolen blev jag en dum blondin och lyckades inte få upp grinddörren. Jag stod och drog, slet och kollade runt grinden för att försöka hitta en lösning. Det gick inte att komma in och det fanns inte heller någon i närheten att fråga, typiskt. Istället gick jag hem packade om väskan och satte på mig joggingskorna. Mitt nya mission blev att hitta stranden och det tog ca 40 minuter, sedan stod jag där med sand mellan tårna och njöt av solen och utsikten ;)


Kommentarer
Postat av: Lena

Härliga bilder och gilla ögongodiset i tidigare inlägg ;)

2010-05-02 @ 14:49:23
Postat av: Kirran

Jag hoppas du har photoshopppat bilderna för annars måste jag komma på studs! VIlken jävla kamera du har, skitfina bilder med grym färgåtergivning =)

2010-05-04 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0