Nytta i regnet

Det har verkligen regnat hela dagen och nu, lagom till att det blivit mörkt, har regnet upphört. Mina planer för dagen sköt jag upp och gjorde lite nytta istället. Jag har spenderat dagen med att kolla upp vilka klasser jag måste ta och även en hel del annan information jag har nytta av nu i början.

Imorgon tänker jag gå till banken och öppna upp ett konto och även gå till förbi Bond Uni och skriva in mig. Måste även prata med en vägledare för att få hjälp att välja vilka kurser som är lämpligast att börja med. Nu håller jag bara tummarna för att solen tittar fram imorgon så jag kan göra lite nytta imorgon också.

Dags att titta på film!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0