Netball

Fick ett mail om att det var uttagning till skolans Netball team. Jag hade typ bara hört talas om sporten när jag kom till Australien. Det är nästan som basket men med andra regler och vissa zoner man måste hålla sig inom. Bond ska i år satsa mer än någonsin på att ta sig till Universitetsspelen senare i år och göra bra i från sig. De har till och med skaffat en bra tränare med flera års erfarenhet. Laget ska träna två ggr/vecka fram till september så det är nog rätt seriöst för att vara uni.

Jag ser det lite som en kul grej, få testa på någonting nytt och vem vet, med min vinnarskalle kanske jag till och med är bra ;)

Vi får se om jag vågar mig dit och om någon är snäll nog att dra reglerna...hahaha

Fick låna Jess gamla boll så nu har jag iaf hållt i en riktigt boll


Kommentarer
Postat av: SS

Ha ha.. klart du ska va med (dvs om du vill lägga ner tid på en lagsport)... Du kommer ju helt klart att dominera!!!! go garpen, go!!! Skype date snart?? bamsekramar

2010-05-15 @ 10:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0