Netball try out

God morgon!

Fick sova 9 timmar i natt så jag känner mig rätt utvilad men jag tror jag kommer behöva 8-9 h varje natt eftersom hjärnan går på högvarv just nu.

Idag väntar Organizational behaviour och Public Speaking, egentligen har jag accounting också men eftersom det är en tutorial och vi inte har haft någon lektion än blir det lite svårt. Går iskolan från 12-16 och sedan ska jag skynda mig hem för att äta. Ikväll är det nämligen dags för Netball uttagningen...haha, det kommer bli så skoj. Jag satt och kollade lite regler igår på youtube och det är ganska logiskt men samtidigt rätt rörigt när man väl spelar. Tänk er doppboll utan att du måste doppa bollen samt att det är basketkorgar som mål och att bara 2 personer i varje lag får göra mål, det är typ Netball.

Den här dagen blir nog superskoj!


Kommentarer
Postat av: Sofia Persson

Jag hoppas det går bra för dig på try outs.

2010-05-18 @ 12:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0