My housemate

Eftersom jag inte har träffat tjejen som jag bor med har jag försökt få en uppfattning utifrån det jag sett i huset.

Jag vet följande;

- Hon är student på Bond
- Hon är från Singapore
- Hon har sjukt mycket grejer
- Hon har fått massor av stora paket skickade till sig (i IKEA kartonger) från sin familj som står i garaget
- Hon har skostorlek 38-40
- Hon verkar gilla läsk
- Hon verkar inte vara speciellt pedant, kan ha fel men det är mitt intryck än så länge

Blir intressant och se hur hon är när hon väl kommer hem.

Idag var det även en kille från Brasilien här och kollade på sista rummet. Han verkade helt ok, inte jättebra på engelska, tydligen så jobbar han som kock ett par dagar i veckan. Vi får väl se om han vill flytta in eller om jag skrämde bort honom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0