Möte X 2

Fick sovmorgon idag, riktigt skönt.

Idag har jag två stycken möten på skolan, ett med Career Center där jag ska få lite hjälp med mitt CV så att det passar in på den australienska marknaden. CV:t skiljer sig nämligen en hel del från det jag har använt hemma i Sverige. Dessutom är det bra för mig att återigen gå igen vad jag faktiskt lyckats åstakomma genom åren och som är relevant inför kommande jobb.

 

Mitt andra möte är med en person som har hand om alla Internship mm. Måste ta mig en snack med henne för att networka samt prata lite allmänt om vilka möjligheter jag har. Ska bli intressant och höra vad hon har att säga.

 

Efter mina möten har jag en klass i ekonomi och sedan blir det ekonomiplugg resten av kvällen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0