Ledig dag

Idag är det dag 6 på O-week och eftersom jag inte har några inbokade saker att gå på hinner jag göra allt som blivit lidande under veckan. Var uppe rätt tidigt och satte på 2 maskiner med tvätt, lika bra att passa på när solen är framme.


Måste en vända till skolan och faktiskt kolla upp mitt schema, är inte 100 på att allt stämmer och det vore skönt att ha allt klart denna vecka så jag bara kan glida ner till skolan på måndag och veta att allt är som det ska.

Ikväll är det rugbymatch mellan skolans lag och warriors. Eftersom jag gillar sport och faktiskt är lite nyfiken kanske jag går dit, om inget annat så kanske det finns lite ögongodis att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0