Jakten på "riktigt" papper

För er som inte vet så älskar jag kontorsmaterial, allt från papper till pärmar. Jag kan fastna i butiker med kontormaterial och pilla på allt och känna efter och se om det kommit in något skoj som jag inte sett innan. Jag älskar block och har alltid använt samma typ genom alla år. Pappret måste vara av rätt sort och lite tjockare än vanligt. Nu har jag märkt att det jag söker inte är så lätt att hitta här i Australien. Jag har redan köpt 3 block eftersom jag letat i fyra butiker och inte hittat det jag vill ha, jag får nog konstatera att papperskvaliten inte är något man satsar på här i värmen.


De här får duga än så länge, kanske skolans bookstore har det jag söker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0