Inga lediga dagar

Onsdagar har ju varit min lediga dag för sovmorgon, plugg mm. men idag försvann mina lediga onsdagar. Tydligen så hade en av mina klasser bara försvunnit från schemat när min advisor skrev ut schemat under förra veckan. Jag hade ingen aning om det förrän idag då jag satt i min Public Speaking klass och läraren berättade vad som ska vara gjort fram till tutorialklassen. Jag satt som ett frågetecken eftersom dagens lektion var den enda på mitt schema. Efter lite hjälp fick jag en ny version av mitt schema och där såg jag att min onsdag plötsligt fått en lektion, nämligen tutorial för Public Speaking.

Såg att min toga kommer komma till användning igen i ett av talen...hahaha, den här klassen kommer verkligen tänja på mina gränser.

Ingen vila ingen ro...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0