Hypnotiserad

Ikväll var jag i skolan och på hypnosafton. Det kända hypnotisören Mark Anthony var på besök och körde tydligen en 2 timmar lång underhållning. Orsaken till att jag skriver tydligen, är för att jag var delaktig i showen men inte minns speciellt mkt, snarare ingenting.

Mark Anthony, killen som hypnotiserade mig och 9 andra
http://www.hypnotist.com.au/

 

När jag kom hit till Australien bestämde jag mig för att göra saker som jag inte brukar göra, pusha mig själv och gå utanför min trygghetszon. Så idag när Mark ville ha ner frivilliga deltagare på scenen passade jag på. Jag minns att vi satt och lyssnade på skön bakgrundsmusik, knäppte ihop händerna stenhårt, tittade upp i ljuset och där försvann jag. Sedan var jag och 9 andra utvalda underhållningen i 2 timmar. Jag minns ingenting men lyckligtvis har de filmat hela kvällen så jag väntar nu spänt på att filmen ska dimpa ner i brevlådan.

 

Antar att jag kommer få skämmas imorgon...

 


Kommentarer
Postat av: Lena

JAG VILL OCKSÅ SE FILMEN! Hehehe

2010-05-11 @ 17:55:29
Postat av: Åsa

Nää, är det sant?? Shit va kul! Jag vill oxå se filmen! Läggs den upp här så småningom kanske..?:)



Det låter som att du lever livet! Vill ha lite rapporter om hajarna sen oxå.



Massor med kramar!

2010-05-11 @ 21:40:28
Postat av: Garpen

Det e lugnt pa hajfronten, daremot kryllar det av akvariefiskar :)

2010-05-12 @ 03:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0