Full rulle trots ledig dag

Onsdag och i fortsättningen kommer jag att ha lektion men idag är jag ledig. Ja, eller ledig och ledig, ska på ett seminarium om Branding, ska bli riktigt intressant. Sedan är det Ellen Degeneres grejen också, får se om jag hinner dit, vet inte hur länge Brandingseminariet håller på. Typiskt att det alltid ska ske roliga saker samtidigt och man måste välja.



När lunchen är intagen är det plugg som gäller, har två st uppgifter som måste vara klara och inskickade imorgon, där jag bland annat ska söka positionen som projektledare (på riktigt)...haha, får väl se hur det går, om mina 3 år hemma ger mig en fördel eller om de bara tycker någon annan ska få positionen pga. att de måste få prova på det. Kommer berätta mer senare om vilken klass det gäller och vad som ska göras....så spännande, kanonskoj!

Ps. Har sjuk träningsvärk efter gårdagens äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0