Fredag

Spenderade gårdagen med att plugga Accounting i hela 6 timmar. Mina uppgifter till dagens lektion tog sjukt lång tid. Tack och lov hänger jag med i klassrummet, till skillnad från många andra. Det går undan kan jag lova men läraren är grymt bra.

Idag passade jag på att boka in två stycken möten på skolan, ett med career center och ett annat med damen som ansvarar för jobbmässorna på skolan. Ska gå igenom mitt CV samt networka lite, gäller att passa på medan man har chansen.

Min helg blir nog inte speciellt underhållande, måste plugga gärnet. Känner redan att jag ligger efter i Economyklassen. På det har jag en del att läsa inför O.B klassen + att jag måste komma på 5 förslag till projekt vi kan ta oss an i Org. Behaviourklassen. Eftersom jag ska leda det projektet måste jag även styra upp veckorna framöver...som ni hör har jag häcken full.

Kommentarer
Postat av: Carpediemdamen

Gud va du är duktig! High Five!!

2010-05-29 @ 12:22:20
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0