En stjärna till kompis

En av mina bästa vänner, Kirran, ska flytta till Sydney i juli, gissa om jag är glad. Hon har inte ens hunnit gå klart sin utbildning på Berghs innan det stod klart att hon lyckats få jobb på byrån Soap Creative i Sydney. Jag är inte bara glad för att hon fått jobbet utan även för att hon nu kommer en bit närmare mig. Jag vet att Kirran kommer att briljera som bara hon kan och det ska bli ett nöje att följa.

Härligt att livet tar fart, jag tror Kirran kommer göra storverk. Hon är inte bara en av mina bästa vänner, hon är en inspirationskälla, ett bollplank och en person som ger så sjukt mycket energi.


Kirran

Min fråga nu är bara vad SS ska hitta på när både jag & Kirran snart befinner oss på andra sidan jordklotet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0