Dag 5 O-week

Jag vet inte om det är alla intryck men jag är så sjukt trött hela tiden och då har inte ens skolan börjat. Men jag antar att känslan av att aldrig kunna sätta sig ner och bara andas gör sitt. Den här första veckan är ju lite speciellt, man vill ju joina alla event för att lära känna nya människor och sedan finns de obligatoriska aktiviteterna och det tillsammans tar på krafterna.

Igår var jag på ett seminarium om hur vi måste fördela vår tid för att kunna överleva terminen och alla ämnen. Återigen bra info, inget direkt nytt men jag fick lite inspiration.

Vi hade business faculty möte, dvs. vi fick träffa andra studenter i samma område, träffa en del lärare samt leka lite lekar. Vår första grupplek blev en mycket intressant uppgift med tanke på att min grupp (20 pers) representerade mer eller mindre alla världsdelar. Bara genom den simpla övningen igår kan jag redan nu säga att grupparbeterna kommer bli intressanta, mycket intressanta! Tack och lov är jag van och jobba i grupp och ser ingen direkt prestige i det som många andra gör.

På kvällen bar det av till bowlinghallen och där sopade jag banan av mina polare. Det var riktigt skoj och rätt avkopplande, precis vad jag behövde. Kom hem vid 22 och var helt slut precis som alla andra dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0