Dag 4 O-week

Dagarna går och det är nu onsdag. För juridikstudenterna väntar nu Boot Camp, alla är sjukt nervösa, lite roligt! Själv har jag fullt upp idag följande står på agendan:

Library Tour - lika bra att på en gång lära sig var alla bisinessböcker finns och hur man hittar dem i systemet.

Wednesday by the water- gratis bbq, lunch & mingel time

International students Information session - har ingen aning om innehållet, men ett MÅSTE

CV/Resume Writing Workshop - Bonds career center håller olika workshops genom terminen som är gratis att gå på. Man kan aldrig få för mycket hjälp när det kommer till jobbsökande och CV skrivande. SKa bli intressant och se om det skiljer sig något från svenska CVn.

Trivia and Comedy Night - Dagens kvällsaktivitet, ikväll slipper jag förhoppningsvis vara underhållningen och kan själv få skratta en del.


Som ni märker är det lite körigt och inte nog med att jag ska gå på allt, jag måste hitta också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0