Dag 2 O-week

Idag har jag varit i skolan och skrivit in mig, fått mitt id-card, fixat it-log in, köpt O-week pack, betalt SAM-avgift (tillgång till gym, pool samt billigare fester) gått på rundvandring samt pratat med en tjej från career center. Det har varit full rulle hela dagen.

Kvällens stora händelse är Togapartyt som börjar vid 20.00 och håller på natten lång. I O-week bagen låg ett togalakan så innan festen ikväll ska jag göra lite research på youtube om "how to do a toga dress". Haha, nu kommer även mina gladiatorskor som jag hade med mig från Sverige till nytta *ler*.

 

Update: det spöregnar här...det här kan bli en väldigt intressant afton...

Kommentarer
Postat av: Sofia Persson

Det är roligt att det går så bra för dig, och jag hoppas att du får en bra toga-klänning.

2010-05-10 @ 17:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0