I love u Too

På måndagar är det movienight, vi studenter får rabatt och ett besök kostar bara 60 kr. Tracy, Jess och jag passade på att utnyttja måndagskvällen och åkte till Robina Town Center för att se filmen I love you too. Mitt första intryck var att allt var större än hemma i Sverige, biografen, popcornbehållarna, stolarna, salongerna...ja allt. Det blev en riktigt lyckad måndagskväll, en perfekt start på veckan!

Mitt i filmen kom jag på varför jag kände igen dvärgen i filmen, det var han som sprang med nycklarna på Fångarna på fortet.

Biografen hade en stor reklampelare som var från golvet och ända upp till taket. Vi fick se en hel del av filmen i en förlängd trailer, snacka om att jag ska se Sex and the City, filmen verkar hur bra som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0