Besök på gymmet

Hela den här veckan har jag varit duktig när det kommer till träning. Föredrar att gå till gymmet på morgonen, dels för att det är mindre folk och dels för att jag upplever mig själv så mycket piggare under dagen. Det jobbiga är inte att träna utan att ta sig till gymmet.

Imorse var jag på gymmet en vända och valde att ta med mig min ekonomibok. Blev två flugor i en smäll, men det var inte det lättaste att cykla och läsa samtidigt. Efter ett tag åkte boken in i mitt skåp och jag kunde börja fokusera på själva träningen. Efter år med försäsongsträningar och träning i huvudtaget har jag samlat på mig en hel del bra övningar, vilket uppskattas extra mycket nu.

Kollade träningsschemat för veckan och alla pass och blev lite sugen på att texta djupvattenträningen imorgon klockan 06.30. Vi får se hur det blir med den saken, vet inte om jag pallar att stiga upp så tidigt.

Väl hemma ser jag fram emot min iskalla proteinshake, mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0