En månad kvar

Igår var det exakt en månad kvar innan det är dags för mig att sätta mig på planet för mitt livs längsta flygtur. Jag har haft så fullt upp med jobb och diverse projekt att jag inte tänkt på hur kort tid det faktiskt är kvar.

Lite nytta inför resan hann jag med under veckan. Jag var och fixade mitt internationella körkort, inte för att jag planerat någon bilkörning men man vet aldrig vad som händer och det är lika bra att vara förberedd.

Har tittat lite i kalendern och nu är det fyra helger kvar innan avfärd och tre av dem är redan bokade med en massa skoj. Där emellan måste jag passa på att hänga med familj och vänner.

Igår passade jag på att tacka mina kära lagkamrater (min andra familj) för en kanonsäsong. Det kommer kännas tomt utan dem vid min sida...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0