Avslappnad

Märklig känsla att gå från att ha häcken full med jobb och även en massa projekt privat, till att plötsligt sitta utan några måsten och tider att passa. I like it! För första gången på väldigt länge känner jag mig avslappnad. Jobbdagarna räknas sakta ner och jag fungerar nu som ett bollplank för mina efterträdare, ja, de är faktiskt fler än en. Antar att jag tar det som en komplimang =)

Eftersom jag fungerar bäst med ett projekt i sikte är nästa uppgift att börja styra upp alla kläder och prylar som ska ner till källaren och sedan fortsätta småpacka. Hur packar man ner sitt liv i en väska på 20 kg?

28 dagar kvar...


Snart är det flippflopp time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0