Vänt på dygnet

Usch, har verkligen börjat vända på dygnet, igår kom jag t.ex. i säng först vid 03.00 och var tvungen att vakna vid 08.00. Hade iofs lite akuta saker att fixa igår, men idag har jag varit som en zombie, klarar mig inte utan min skönhetssömn. Det är inte ens så att jag gör roliga saker fram till efter midnatt utan oftast är det plugg eller andra saker jag måste få gjort. Det är tufft att vara student igen, speciellt när man är van att komma hem och vara ledig.

Ikväll kommer jag iaf att slockna utan problem, den saken är klar!

Dags att stänga böckerna och hoppa i säng


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får ta lärdom från i lördags, en liten powernap så är du på banan igen:)

2010-06-17 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0