Min första midterm närmar sig

Sista dagen på veckan och starten på min första midtermvecka. Hela helgen har handlat om plugg, jag har suttit från morgon till kväll med olika saker. Trots allt som ska göras känner jag mig ganska lugn inombords, vilket är väldigt märkligt. Får bara hoppas att känslan håller i sig och speglar min prestation senare i veckan.


I fredags fick jag bra feedback från två av mina lärare. Känns skönt att veta vad det tycker och vad jag faktiskt ska jobba på gällande de olika ämnena.

Schemat för kommande vecka är följande:

Måndag - 1 lektion, OB-plugg, slutföra outline för toga speech
Tisdag - lektion, midterm samt inlämning av outline för onsdagens tal
Onsdag - mitt toga speech där jag hyllar min bror, göra övningarna för torsdagens tutorial i ekonomi
Torsdag - möte med OB-läraren samt 1 lektion
Fredag - lektion, midterm i accounting
Lördag - påbörja talet för vecka 8
Söndag - ?

Någonstans mellan alla arbeten, tal och inlämningar ska jag också hinna plugga till fredagens accountingtenta. Just nu planerar jag verkligen timme för timme. Snart får jag säkert även planera in när jag ska äta, sova och skita för att hinna med allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0