Update från Sverige

Idag hade jag en Skypedejt med Kirran och SS, skönt att få lite uppdatering om livet hemma i Sverige. Allt verkar vara som det brukar bortsett från det fina vädret.

Fick även en jätterolig bild på mailen idag av Jempa som fick mig att le, min brorsa var med på bilden. Först fattade jag ingenting, men nu har jag lagt ihop pusselbitarna och vet iaf var de var när bilden togs. Men jag förväntar mig en upppdatering inom kort, är lite nyfiken.

Imorgon är det Sveriges nationaldag och det serveras köttbullar och potatismos i en av universitetets matsalar. Jag vill nog gå dit och äta men jag är lite rädd att köttbullarna inte kommer vara så goda som jag vill att det ska vara. Men jag antar att några köttbullar är bättre än inga alls.


Kommentarer
Postat av: Jempa

Haha ja det var kul att träffa bror din:)

2010-06-05 @ 13:19:20
Postat av: Garpen

Antar att du kände dig trygg i omgivningen under kvällen, inga brott eller polisutryckningar ;)

2010-06-05 @ 13:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0